Taal
Nederlands English
Verzendkosten

Nederland €4,95

België €6,95

Duitsland €6,95

Wij verzenden wereldwijd. Bereken in de winkelwagen de kosten voor andere landen.

Prijsopgave

► Staat de IP camera of het netwerkproduct dat u zoekt niet in onze winkel?

► Wilt u een passend advies dat aansluit bij uw situatie en wensen?

► Wilt u een offerte voor een compleet bewakingscamera systeem, verhuur of installatie?

Neem dan contact met ons op voor een professioneel advies en een scherpe prijsopgave.

Prijsopgave

Nieuwsbrief
Meldt u zich aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuwe producten, software updates, kortingacties en meer.

* E-mail adres:

* Naam:

Vragen & antwoorden

Op deze pagina kunt u zoeken naar een antwoord op een algemene vraag over onze webwinkel of een antwoord op een algemene technische vraag. Indien u geen antwoord kunt vinden op uw algemene vraag dan kunt u op deze pagina ook uw vraag stellen.

Een specifieke vraag over een product kunt u het beste stellen onder het tabblad "Product FAQ" dat onder ieder product in de webwinkel staat.

Alle vragen en antwoorden op zowel deze pagina als de productpagina zijn voor iedereen zichtbaar en de meeste vragen kunnen ook door iedereen worden beantwoord. Op deze manier kunnen ook bezoekers elkaar helpen. U kunt aangeven of u een bericht wilt ontvangen zodra er een antwoord op uw vraag is gegeven.  

Om het zoeken te vereenvoudigen zijn de vragen op deze pagina niet in categoriën ingedeeld maar kunt u gebruik maken van een geavanceerde zoekfunctie. De zoekfunctie op deze pagina doorzoekt alleen de vragen en antwoorden op de pagina "Vragen & antwoorden". Vragen en antwoorden voor een specifiek product kunt u doorzoeken met de zoekfunctie op de betreffende productpagina.   

Vragen9 Antwoorden9 | Alles bekijken
Heeft WebStore4 IP CAMERAS een winkel die ik kan bezoeken?
NN[ 31-12-2013 ]
  • U kunt ons niet bezoeken om producten te bekijken en te kopen. Wij zijn uitsluitend een webwinkel. Tijdens het bestelproces kunt u wel aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen op onze locatie.
     
    Indien u een of meerdere vragen heeft en onze uitgebreide productomschrijvingen en overige informatie in onze webwinkel geven geen antwoord op uw vraag kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Dat kan op de volgende manieren: 
    • Een algemene vraag kunt u stellen op deze pagina "Vragen & antwoorden". Uw vraag is zichtbaar voor iedere bezoeker. Wij zullen uw vraag ook op deze pagina beantwoorden. Uw vraag is ook te beantwoorden door een bezoeker. U kunt aangeven of u een bericht wilt ontvangen zodra er een reactie op uw vraag is gegeven.
    • Een vraag met betrekking tot een specifiek product kunt u stellen onder het tabblad "Product FAQ" dat onder ieder product staat. Uw vraag is zichtbaar voor iedere bezoeker. Wij zullen uw vraag ook op de productpagina beantwoorden. Uw vraag is ook te beantwoorden door een bezoeker. U kunt aangeven of u een bericht wilt ontvangen zodra er een reactie op uw vraag is gegeven.
    • Algemene en productvragen kunt u stellen in een live chatsessie. Daartoe kunt u rechtsonder op de oranje button klikken. Als wij niet online zijn kunt u daar een bericht met uw vraag achterlaten.
    • Algemene en productvragen kunt u ook stellen op onze contactpagina, per email of telefonisch op nummer 085 0090 445.

     
    WebStore4[ 31-12-2013 ]
    Was dit antwoord nuttig?1
Kan u mij zeggen waarvoor de 'R' staat in het typenummer van een Dahua dome camera
Kan u mij zeggen waarvoor de 'R' staat in het typenummer van een Dahua dome camera. Sommige Dahua dome camera's hebben dezelfde specificaties maar hebben een letter "E" op dezelfde plek in het typenummer.
NN[ 04-01-2018 ]
  • De letter "R" in het Dahua dome typenummer staat voor de "case sequence": de vorm van de dome behuizing. Hoe verder in het alfabet hoe nieuwer de vorm van de behuizing. Sommige modellen worden inderdaad ook op de markt gebracht als “E” versie. Dit betreft een camera met een beduidend grotere behuizing. Met zijn kleinere afmetingen en kleinere montagebeugels is de “R" subtieler terwijl de door de fabrikant opgegeven specificaties meestal hetzelfde zijn als van de “E”. Wel heeft de "R" vaak 1 ingebouwde LED IR lamp minder. De “E” heeft er vaak 3 en de “R” heeft er 2, terwijl de maximum IR afstand hetzelfde is voor beide camera modellen.
    WebStore4[ 04-01-2018 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Wat betekent "OEM" na een typenummer van een product?
Na het typenummer van sommige producten staat "OEM". Wat betekent dit?
NN[ 13-03-2017 ]
  • OEM staat voor "Original equipment manufacturer". OEM producten zijn heel gebruikelijk in veel industrieën, zoals de automobielindustrie en de PC industrie, en betreffen geen illegale kopieën gemaakt door andere fabrikanten.

    Enkele fabrikanten zoals Dahua en Hikvision maken naast producten voor het eigen merk dezelfde producten ook voor andere aanbieders die deze producten meestal voorzien van een eigen merknaam. Technisch en kwalitatief zijn het dezelfde producten. Meestal wordt ook dezelfde software en mobile app gebruikt. De software en mobile app krijgen soms een iets ander uiterlijk, codering voor gebruik voor het eigen merk en een andere naam. Voorbeelden hiervan zijn de W BOX Technologies en Safire producten die wij voeren. Deze producten bijna allemaal door Hikvision als OEM aan deze merkleveranciers geleverd. W BOX Technologies en Safire voeren de producten met een eigen merknaam, typenummer en een eigen service, garantie, prijs etc. Omdat deze producten een eigen merknaam en typenummer hebben duiden wij deze producten niet aan met OEM. Montagebeugels van Hikvision kunnen worden gebruikt voor W BOX Technologies en Safire IP camera's.

    Dahua OEM
    De Dahua OEM producten die wij verkopen hebben geen andere merknaam gekregen en zijn merkloos of dragen soms zelfs nog wel het merk Dahua. Omdat wij volledig transparant hierin willen zijn duiden wij, in tegenstelling tot vele andere aanbieders, deze producten wel aan met Dahua OEM. Wij zijn officieel dealer van Dahua en duiden producten die geleverd worden via het officiële Dahua distributie kanaal aan als Dahua.

    De naam Dahua staat bij Dahua OEM producten dus meestal niet op het product, verpakking en documentatie. Het Dahua typenummer staat wel op de verpakking door middel van een andere sticker over of in de plaats van de Dahua sticker. De software en mobile apps van Dahua kunnen volledig worden gebruikt voor de Dahua OEM producten. Mede doordat de producten via een ander distributiekanaal op de markt worden gebracht is de prijs beduidend lager. Wij verlenen net als bij Dahua ook 3 jaar reparatie garantie op Dahua OEM producten. Voor Dahua OEM producten geldt ook onze normale technische support en die van onze leverancier. De Dahua OEM producten voldoen uiteraard ook aan alle geldende EU regelgeving. Montagebeugels van Dahua kunnen worden gebruikt voor Dahua OEM producten. Dahua en Dahua OEM producten zoals IP camera's en Netwerk Video Recorders (NVR) zijn onderling te gebruiken. 
    WebStore4[ 13-03-2017 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Intracommunautaire levering
Geachte, Ik heb interesse in de Dahua IPC-A35. Maar als zelfstandige stel ik mij de vraag of u de mogelijkheid heeft om deze mij intracommunautair (zonder btw) te versturen? Mvg, Mignon Kris
Kris Mignon[ 29-08-2016 ]
  • Wij kunnen voor bestellingen van zakelijke klanten met een geldig BTW nummer uitgegeven door een land in de Europese Unie, niet zijnde Nederland, het 0% BTW tarief hanteren. De bestelling moet dan worden afgeleverd in een land in de EU buiten Nederland (intracommunautaire levering). Wij controleren het opgegeven BTW nummer in het openbare systeem VIES van de Europese Commissie. Meer informatie is te vinden op onze website op de pagina "Soort klant".

    Voor een intracommunautaire levering zonder BTW aan een zelfstandige is dus een geldig EU BTW nummer nodig dat kan worden opgegeven bij het registreren van een "Zakelijk EU niet NL" account in onze webwinkel of per email zodat wij het aan een bestaand account kunnen toevoegen. Met een "Zakelijk EU niet NL" account wordt automatisch 0% BTW op een bestelling in onze webwinkel toegepast. 
    WebStore4[ 30-08-2016 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ik wil graag producten laten versturen naar een adres buiten Nederland. Kan dat? 
NN[ 25-01-2016 ]
  • Ja, dat kan. Wij verzenden wereldwijd. Bekijk de pagina "Verzending en levering" voor meer informatie en uitleg over het berekenen van de kosten.
    WebStore4[ 25-01-2016 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Ik wil graag onderweg mijn IP camera thuis kunnen bekijken. Hoe stel ik port forwarding in?
Ik wil mijn IP camera die ik ik thuis heb ook onderweg kunnen bekijken. Ik moet daarvoor mijn router instellingen aanpassen. Hoe doe ik dat?
NN[ 25-11-2015 ]
  • Om vanaf internet uw IP cameras te kunnen bekijken is het in sommige gevallen nodig Port Forwarding op uw router in te stellen. Hierbij wordt een toegangspoort die van buiten uw lokale thuisnetwerk via uw extern IP adres wordt benaderd opengesteld en doorverwezen naar het IP adres en de poort van uw IP camera in uw lokaal thuisnetwerk. Het is uiteraard noodzakelijk dat uw IP camera goed werkt binnen uw eigen thuisnetwerk. Veel IP camera's voor thuisgebruik hebben Port Forwarding niet meer nodig omdat de fabrikant daarvoor een speciale verbindingstechniek heeft gemaakt die eenmalig tijdens het in gebruik nemen wordt ingesteld door bijvoorbeeld het scannen van een QR code met de app op uw smartphone of tablet.

    Er zijn zeer veel router merken met allemaal verschillende software waardoor het niet mogelijk is een standaard handleiding te geven voor Port Forwarding. Wij verwijzen daarvoor graag door naar de website van portforward.com waar voor zeer veel routers een Port Forwarding handleiding is te vinden.
     

    Website portforward.com

    WebStore4[ 25-11-2015 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Is levering van mijn bestelling op dezelfde dag mogelijk?
Ik wil graag vandaag nog mijn bestelling ontvangen. Kan dat?
NN[ 12-11-2015 ]
  • Wij bieden geen levering op dezelfde dag aan. Vele producten kunnen na de online bestelling wel worden afgehaald. Hiervoor is altijd voorafgaand overleg nodig.
    WebStore4[ 12-11-2015 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Op welke wijze kan ik het beste een vraag stellen?
NN[ 31-12-2013 ]
  • Indien u een of meerdere vragen heeft en onze uitgebreide productomschrijvingen en overige informatie in onze webwinkel geven geen antwoord op uw vraag kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Dat kan op de volgende manieren:
    • Een algemene vraag kunt u stellen op deze pagina "Vragen & antwoorden". Uw vraag is zichtbaar voor iedere bezoeker. Wij zullen uw vraag ook op deze pagina beantwoorden. Uw vraag is ook te beantwoorden door een bezoeker. U kunt aangeven of u een bericht wilt ontvangen zodra er een reactie op uw vraag is gegeven.
    • Een vraag met betrekking tot een specifiek product kunt u stellen onder het tabblad "Product FAQ" dat onder ieder product staat. Uw vraag is zichtbaar voor iedere bezoeker. Wij zullen uw vraag ook op de productpagina beantwoorden. Uw vraag is ook te beantwoorden door een bezoeker. U kunt aangeven of u een bericht wilt ontvangen zodra er een reactie op uw vraag is gegeven.
    • Algemene en productvragen kunt u stellen in een live chatsessie. Daartoe kunt u rechtsonder op de oranje button klikken. Als wij niet online zijn kunt u daar een bericht met uw vraag achterlaten.
    • Algemene en productvragen kunt u ook stellen op onze contactpagina, per email of telefonisch op nummer 085 0090 445.
    WebStore4[ 31-12-2013 ]
    Was dit antwoord nuttig?0
Kan ik mijn bestelling afhalen bij WebStore4 IP CAMERAS?
NN[ 31-12-2013 ]
  • Ja. Bestellingen die zijn geplaatst in WebStore4 IP CAMERAS zijn af te halen op onze locatie. U kunt tijdens het afrekenen van uw bestelling in stap 3 een afleveradres invullen en vervolgens in stap 4 aangeven dat u uw bestelling wenst af te halen op onze locatie. U kunt uw bestelling vooruit betalen met elke betaalmethode die wordt aangegeven in stap 5, behalve onder rembours. Bij afhalen op onze locatie kunt u in stap 5 ook kiezen voor contante of Bitcoin betaling. Contante betaling dient gepast te zijn. Als u voor betaling met Bitcoin kiest kunt u op onze locatie gebruik maken van onze Bitcoin app kassa.    

    Zodra u uw bestelling in onze webwinkel heeft geplaatst nemen wij contact met u op over uw bestelling. De bestelling kan alleen op afspraak worden opgehaald.

     
    WebStore4[ 31-12-2013 ]
    Was dit antwoord nuttig?0